onsdag 14 mars 2012

Hur kan allt gå så fort?

Alltså jag hänger inte med. Nyss gick jag på lågstadiet, älskade att hoppa på studsmattan och brydde mig inte speciellt mycket om vad alla andra skulle tycka och tänka. Vad hände liksom? Nu sitter jag här, 18 år med snyggaste pojkvännen, bästa kompisarna, har nyss fått körkort och har sveriges största blogg haha ;) och ska fanemig snart ta studenten! Tiden går så katastrofalt fort!! Snart kommer jag ju vara 30 år och känna samma sak, ''nyss var jag ju 18...''.

Nej men ärligt. Jag hänger faktiskt inte med. Men en sak kan jag lova er: jag ska leva livet. Jag har ett liv och jag ska ha det bästa livet av alla. Jag ska lägga mina pengar på saker som är värda att lägga pengarna på. Resa runt i hela världen. När jag är 100år så ska jag minnas alla fetroliga saker jag gjort,
och känna "fyfan vilket höjdarliv jag haft"!
 

1 kommentar:

  1. Jaa du tiden går fort och det är viktigt att ta till vara varje dag. Göra det man tycker är roligt och det man inte tycker om får man försöka göra positiv. Livet är för kort för att inte ha skoj och må bra.

    Grattis i efterskott till körkortet!!!

    SvaraRadera