torsdag 23 juni 2011

Life is to short

"Someone once told me to get rid of all the people who just give you negative energy, cuz life is to short to waste your time."
Alltså. Man kan inte gå runt och vara olycklig och må dåligt. Helt ärligt! Tänk va kort liv vi har.. Tänk att livet KAN tyvärr sluta när som helst. Jag vill inte vakna upp och tänka "fan, jag skulle ha levt på detta sätt. Jag borde inte umgås med de personer som bara fick mig att må dåligt" osv osv. Att släppa något sånt kan såklart innebära att man släpper en trygghet man haft där ett tag i sitt liv. Men ibland blir vi tvugna. För vårat eget bästa.

Det är inte ofta som jag vet att människor tänker på det. Att egentligen så borde man inte t.ex umgås med dem människorna som bara tillför mer negativ energi än positiv. Som hellre bråkar och tjaffsar, än att träffas och har roligt och umgås. Som alltid ska krångla till det och skapa bråk. Istället för att bara leva livet.

lev varje dag som om det vore din sista. nu ska jag gå och njuta av livet lite! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar